Skargi i wnioski
Każdy Pacjent ma prawo do złożenia skarg lub wniosków dotyczącego funkcjonowania naszej placówki.
Skargi i wnioski w przychodni przyjmuje:
Brygida Pawelczyk – Prezes Zarządu Sanus Sp. z o.o. w środy w godzinach 15:00-16:00 Skargi i wnioski można również składać w formie pisemnej w Książce skarg lub wniosków znajdującej się w Rejestracji przychodni, do skrzynki mieszczącej się w holu przychodni, na adres mailowy b.pawelczyk@obluzelesne.pl lub pocztą tradycyjna na adres: Sanus Sp. z o.o.; 81-153 Gdynia, ul. Unruga 84
POMORSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA Wydział Spraw Świadczeniobiorców - Dział Skarg i Wniosków NFZ
- Gdańsk, ul. Podwale Staromiejskie 69, codziennie w godz. 8:00 - 15:45
- telefonicznie pod numerami: 58 32 18 627
- składanie za pośrednictwem faksu pod numerem: 58 32 18 628
- drogą elektroniczną na adres e-mail: pow@nfz-gdansk.pl
- korespondencyjnie na adres: ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk
- ul. Chocimska 6, 00-791 Warszawa
- tel. +48 22 583 66 00
- fax: +48 22 583 66 96
- adres e-mail: rpd@brpd.gov.pl
- biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:15 - 16:15
- e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
- faksem pod nr 22 532-82-30
- osobiście w siedzibie Biura:
- Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta - tel. 800 – 190 - 590 (czynna pn. - pt. godz. 8.00 - 20.00)