Skargi i wnioski
Każdy Pacjent ma prawo do złożenia skarg lub wniosków dotyczącego funkcjonowania naszej placówki.
Skargi i wnioski w przychodni przyjmuje:
mgr Magdalena Dorożyńska– Prezes Zarządu Sanus Sp. z o.o. w środy w godzinach 15:00-16:00 Skargi i wnioski można również składać w formie pisemnej do skrzynki mieszczącej się w holu przychodni lub pocztą tradycyjną na adres: Sanus Sp. z o.o.; 81-153 Gdynia, ul. Unruga 84.
POMORSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA Wydział Spraw Świadczeniobiorców - Dział Skarg i Wniosków NFZ:
- Gdańsk, ul. Podwale Staromiejskie 69, codziennie w godz. 8:00 - 15:45
- telefonicznie pod numerami: 58 32 18 627
- składanie za pośrednictwem faksu pod numerem: 58 32 18 628
- drogą elektroniczną na adres e-mail: pow@nfz-gdansk.pl
- korespondencyjnie na adres: ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk
BIURO RZECZNIKA PRAW DZIECKA
Kontakt z Rzecznikiem Praw Dziecka odbywa się za pośrednictwem Biura Rzecznika Praw Dziecka. Wszystkie sprawy mogą Państwo kierować osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub wysyłając list. Rzecznik gwarantuje zachowanie poufności uzyskanych informacji.
- ul. Chocimska 6, 00-791 Warszawa
- tel. +48 22 583 66 00
- adres e-mail: rpd@brpd.gov.pl
- biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:15 - 16:15
DZIECIĘCY TELEFON ZAUFANIA RZECZNIKA PRAW DZIECKA: 800 12 12 12 (połączenie bezpłatne z telefonów stacjonarnych w godzi. 8:15 - 20:00
RZECZNIK PRAW PACJENTA
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta - tel. 800 – 190 - 590 (całodobowo, 7 dni w tygodniu)
- e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
- osobiście w siedzibie Biura: poniedziałek 9:00-18:00, wtorek - piątek 9:00-15:00
https://www.gov.pl/web/rpp/skargi-i-petycje